3 July 2014

SHINY !!! Photo Booth in Airsteam Trailer





Srebrna Wanda { http://www.srebrnawanda.pl/ } fotokabina / fotobudka w przyczepie Airstream z 1968 roku.

Airstream photo booth London hire Kent, bedford, hereford, worcester, ross on wye, gloucester, bristol, swindon, oxford, cheltenham, reading.
Airstream trailer photo booth rental Southampton, Portsmouth, Brighton, Hastings, Eastbourne, Dover, Folkestone

28 May 2014

Bridal preparations

Many congratulations to Gaby & William - more coming soon...

I love bridal preparations 
Soooo many unique moments and tons of amazing memories in one morning - once in a lifetime... 

photography by www.bellestudio.co.uk


7 May 2014

A co tam z naszym airstream

a nasza fotokabina airstream ciagle w budowie ... mamy nadzieje ze juz niedlugo...
projekt i realizacja StudioNA

kids parties, birthday party, party photographers, kids photographers, kids party Dulwich photographer, 
baby portrait, newborn  photo session, wedding photography, family portrait, crystal palace photographer, Marzena Cytacka ( Cytaccy) kids photography, Marzena Cytacka ( Cytaccy) wedding photography

6 May 2014

The coolest backdrop EVER!





of course board without spelling mistake is not valid ;) what are unilimited poses???? ehhhh me... hehehehe














kids parties, birthday party, party photographers, kids photographers, kids party Dulwich photographer, 
baby portrait, newborn  photo session, wedding photography, family portrait, crystal palace photographer, Marzena Cytacka ( Cytaccy) kids photography, Marzena Cytacka ( Cytaccy) wedding photography , photo booth, airstream, airstream booth

30 April 2014

Projekt kfiatek

 jestesmy w trakcie fajnego projektu i mysle ze sie wam spodoba :)
okolo 40 duzych paper flowers do zrobienia...
projekt na niedziele wiec trzymajcie kciuki zebysmy zdazyli :)
xxx



nasz belle booth  sie zmienia... niedlugo juz moze nasza srebrna przyczepa dolaczy do nas...

4 February 2014

Targi ślubne w Krakowie

Na targach ślubnych dzieliliśmy stoisko z muffinkami.
Muffinki to ostatnio bardzo trendy pomysł na ciasto slubne. Muffinki świetnie też nadaja się na wszelkiego rodzaju imprezy. Polecamy strone www.muffinkowelove.com.pl


Jestem dumna z naszego stoiska oferującego fotografię ślubną oraz fotokabinę ''srebrna wanda''.
Srebrna Wanda to super fotokabina ( http://www.srebrnawanda.pl/ ) w stylowej przyczepie Airstream z 1968r. Nie możemy się doczekać pierwszych zleceń!!
a tutaj kilka info o przyczepie Airstream: http://www.airstream.com/company/history/

















a tu prezentuje sie Pan Babeczka ;) 





mielismy nawet jednego klienta ;)))










a tu my :)